Day: September 6, 2017

Kerana kesibukkan ibunya dihantar ke rumah orang tua. Tapi, pesanan ibunya buat kali terakhir betul-betul boleh buat si pembaca MERAUNG !!

Gambar Sekadar Hiasan Setelah ayahnya meninggal dunia, seorang anak telah menghantar ibunya ke rumah orang tua. Atas kesibukan bekerja, dia menziarahi ibunya dari satu waktu ke waktu yang lain mengikut kelapangannya Sehinggalah satu hari dia menerima panggilan dari pusat jagaan orang tua yang memaklumkan ibunya dalam keadaan tenat. Dengan pantas, dia terus datang untuk berada di…

“Bentuk butnya cantik!” Pemuda England beli Proton Saga berusia 20 tahun pada harga RM280

“BENTUK BUTNYA CANTIK!” PEMUDA ENGLAND BELI PROTON SAGA BERUSIA 20 TAHUN PADA HARGA RM280

Ian Seabrook, bukanlah calang-calang orang kerana beliau merupakan seorang penulis blog dalam bidang automotif. Dalam laman Youtube dan blognya, HubNut, Ian banyak memberi pelbagai pandangan terhadap pelbagai jenis kereta. Disebabkan minat yang mendalam, beliau telah membeli Proton Saga Aeroback dengan harga RM 280 daripada seorang pemilik. Kereta tersebut juga sudah pun berusia hampir 20 tahun dan mula dipakai sejak…

Kita Selalu Dengar Orang Jatuh Dibilik Mandi Dan Kena Stroke Dan Sebagainya. Kenapa Kita Jarang Dengar Jatuh Ditempat Tempat Lain?Ini Sebabnya..

  Gambar Hiasan Amalkan mandian songsang. Kita selalu dengar orang jatuh dibilik mandi dan kena stroke dan sebagainya. Kenapa kita jarang dengar jatuh ditempat tempat lain? Semasa saya hadir kursus gaya hidup sehat , seorang penceramah professor uitm yang juga terlibat dengan majlis sukan negara menasihatkan supaya semasa mandi jangan basahkan kepala dulu, basahkan bahagian…

ISAH BAU KASTURI DAN ZINA

Ada seorang pemuda yang menjual kain dari rumah ke rumah. Ia mempunyai susuk tubuh yang tegap dan rupa yang tampan. Suatu hari ia lewat di jalan-jalan dan seorang wanita telah memanggilnya dan memintanya untuk masuk ke dalam rumah, apabila pemuda itu masuk ke dalam rumah maka wanita itu terus mengunci pintu. Terkejut dengan perbuatan wanita…

TERKEJUT Tengok Wanita Tua Merangkak Keluar Tandas. Rupa-Rupanya Lelaki Di Luar Tadi Ialah….

Jasa dan penat lelah ibu mengandung, melahirkan serta membesarkan sungguh tidak terhitung besarnya. Oleh itu di usia mereka yang semakin singkat ini, anak-anak hendaklah mencurahkan kasih sayang sepenuhnya dan berbakti sehingga ke akhir hayat mereka. Seperti kisah yang nak kami kongsi ini, wanita ini melihat betapa besarnya kasih sayang seorang anak kepada ibunya. Dalam keadaan…

Gadis Ini Berkahwin Dengan Lelaki Miskin. Ketika Suaminya meninggal, Dia Terjumpa “Kad ATM” yang Membuatnya Nangis Tak Berhenti!

GADIS INI BERKAHWIN DENGAN LELAKI MISKIN. KETIKA SUAMINYA MENINGGAL, DIA TERJUMPA “KAD ATM” YANG MEMBUATNYA NANGIS TAK BERHENTI!

Aku lahir dan besar di desa. Ketika aku berumur 12 tahun, ayah memutuskan untuk membawa saya dan ibu untuk pindah ke kota. Kami sekeluarga hidup bahagia hingga suatu ketika, saat aku duduk di bangku SMA, ayah dan ibu meninggal dunia dalam sebuah kemalangan. Aku sangat kalut dan terpukul! Aku jadi semakin kalut apabila tahu bahawa…

RAKAMAN INI PASTI ADA YANG TIDAK PERCAYA.. BUDAK INI..DICULIK OLEH HANTU SERAM JE TENGOK !!

Jika tengok rakaman ini pasti ada yang tidak percaya..budak ini..diculik oleh hantu Seram je tengok Masa tengok ingatkan rakaman biasa je Bila tengok dari minit ke berapa ada satu tangan terjulur keluar dari bawah katil dan menarik budak tu masuk ke dalam Saksikan video ini dan lihat sendiri..seram je tengok… Please watch this video and…

SUAMI BERPURA-PURA TAK JADI BALIK, APA YANG DIRAKAMKAN AMAT MENYEDIHKAN

Viral pasangan suami isteri ini yang hanya bercinta menerusi telefon dan video call apabila mereka terpaksa berjauhan disebabkan si suami harus melanjutkan pelajaran di London.   Selama bertahun-tahun, mereka hanya berhubung menerusi telefon serta video sahaja. Namun, si suami melakukan kejutan pada isterinya dengan tiba-tiba muncul di depan pintu rumah mereka. Mengharukan, kami sendiri tidak…

Pendedahan Mengejutkan Dari Chef Wan..Jual Vellfire,Jimat RM10K Setiap Bulan…Membuatkan Ramai Yang TerNganGa!.Tetapi Alasan Beliau Cukup Membuatkan Netizen KAGUM Dengan Tindakannya ITU

Chef selebriti, Chef Wan menerusi laman Instagram miliknya memang diketahui gemar bercerita dan meluahkan pelbagai perkara. Baru-baru ini dia mendedahkan sudah pun menjual kenderaan mewahnya, Vellfire lebih lapan bulan yang lalu! Mengapa agaknya? Adakah kerana mahu membeli kenderaan yang lebih gah atau sudah muak dengan kereta tersebut? Maklumlah, Chef Wan kan bergelar seorang jutawan! Namun,…

Baru Dinaikkan Pangkat Jadi Pengarah, Wanita Hina Nenek Penyapu Jalanan. Saat Nenek Ini Membuka Jaketnya, Wanita ini Terdiam !

BARU DINAIKKAN PANGKAT JADI PENGARAH, WANITA HINA NENEK PENYAPU JALANAN. SAAT NENEK INI MEMBUKA JAKETNYA, WANITA INI TERDIAM !

Baru Dinaikkan Pangkat Jadi Pengarah, Wanita Hina Nenek Penyapu Jalanan. Saat Nenek Ini Membuka Jaketnya, Wanita ini Terdiam ! Dalam kehidupan di sekitar, kita tidak akan menduga banyak orang boleh melakukan apa saja, bahkan dengan baju yang biasa – biasa, atau wajah yang tidak menyokong, itu tidak dibolehkan di status dan kekuatan di balik fizikalnya…

Close