Month: October 2017

Benarkah Animasi The Simpsons Berjaya Ramal Masa Depan?

Benarkah Animasi The Simpsons Berjaya Ramal Masa Depan?

  Berita tentang Simpson meramal masa depan menular dengan begitu cepat. Ramai juga mempercayai berita ini kerana dilihat bahawa gambar-gambar yang kita lihat pada siri Simpson itu benar-benar berlaku pada hari ini. Ya memang benar, gambar ramalan itu wujud tetapi ada kisah di sebalik gambar tersebut. Contoh paling yang banyak menular ialah ada yang mengatakan…

“Jangan Ditanya Bila Nak Kahwin Lagi..”. SUBHANALLAH Cinta Agung Suami Kepada Arwah Isteri

Soal ajal, jodoh dan rezeki segalanya ditentukan oleh Allah S.W.T. Kita sebagai hambanya hanya harus redha dan terus berdoa agar hidup terus diberkati serta dirahmati dari-Nya. Anda mesti tahu mengenai kisah suami penyayang yang menjaga isterinya kerana menghidap sakit kanser. Kini suri hatinya sudah tiada. Sesetengah individu bila kehilangan insan yang disayangi, dia akan ambil…

VIRAL Di Afrika. 5 GAMBAR Anak Kambing PELIK Hasil Persetubuhan Dengan Manusia ? !!!

VIRAL Di Afrika. 5 GAMBAR Anak Kambing PELIK Hasil Persetubuhan Dengan Manusia ? !!! | Kelahiran seekor anak kambing yang kelihatan seperti separuh binatang dan separuh manusia telah mencetuskan ketakutan di kalangan penduduk di Lady Frere di Afrika Selatan kerana mereka percaya ia `dihantar’ oleh syaitan. Ia juga menyebabkan 4,000 penduduk di situ yakin ahli sihir…

SUBHANALLAH. Nenek Bayar Bil Elektrik Masjid. Bila Tanya, Jawapannya Sgt MENGHARUKAN !!!

Ketika beratur di pejabat pos kerana nak beli setem, di hadapan saya seorang wanita yang dah sebayanya 60-an. Bila tiba gilirannya dia menghulur bil letrik untuk dibayar. Kerani pejabat pos itu bertanya,”Makcik bayar bil elektrik masjid?” Wanita itu lantas menjawab,”Ya, saya berpakat dengan anak-anak untuk bayar bil letrik masjid kampung saya. Duit yang depa nak…

AMARAN ! Sila Periksa PETI AIS Anda SEKARANG !!! Ada SESUATU Sedang .. MENGEJUTKAN

Pernah tak anak kita tiba-tiba je macam kena flu, cirit-birit tanpa sebab dan mengadu sakit perut? Padahal tak pernah pun makan kat luar kan. TANDA AWAL KERACUNAN MAKANAN Jaga-jaga. Tu mungkin antara tanda-tanda ringan keracunan makanan. Mungkin ada kuman sedang bersarang dalam peti ais kat rumah kita tu tanpa kita sedari! PUNCA KERACUNAN MAKANAN Antara punca keracunan…

Masalah Ketagihan Pornografi? Ini Cara Berkesan Merawatnya

Salah satu isu utama yang memberi kesan kepada remaja dan ramai orang dewasa hari ini adalah ketagihan terhadap pornografi. Amalan yang telah menjadi wabak ini menjadi dosa tersembunyi yang tidak memerlukan banyak ‘modal’ untuk terjebak berikutan kemajuan peranti mudah alih yang mampu melayari kandungan sedemikian. Kami telah mengumpulkan beberapa tips untuk membantu mereka yang berjuang…

Beraksi Sampai Terangkat Kena Dengan Zul Ariffin, Ada Penonton Kecam, Ada Penonton Teruja..!

Beraksi Sampai Terangkat Kena Dengan Zul Ariffin, Ada Penonton Kecam, Ada Penonton Teruja..!

  Drama bersiri Titian Cinta telah berakhir semalam. Drama ini mendapat review yang baik dan diterima dengan hebat oleh para penonton. Lakonan padu Zul Ariffin sebagai teraju utama ternyata menjadi. Lakonan pelakon baru, Farah Nabila juga amat baik berganding dengan Zul Ariffin. Lakonan kedua dua mereka menjayakan watak Aisy dan Harris dalam drama Titian Cinta…

PAD ‘Berdarah’ Jika TIDAK Dibasuh Akan DIJILAT SYAITAN ?! Ustaz Beri JAWAPAN Buat Wanita TERKEJUT

Dah jadi satu rutin bagi perempuan bila sedang datang bulan, pad yang telah digunakan mesti dicuci dengan bersih sebelum dibuang. Rasanya daripada pertama kali datang bulan lagi kita dah dididik oleh ibu untuk sentiasa memastikan kebersihan terjaga. Ada pula ‘cakap-cakap’ yang kalau tak basuh pad yang berdarah nanti dijilat syaitan. Seram wey. Oleh sebab tu…

BONGKAR ! Ini Petanda Gerai Yang Anda Pergi Guna ‘Khidmat’ .. MENGEJUTKAN

Zaman dimana makan di luar menjadi perkara biasa kerana masing-masing sibuk bekerja dan tidak sempat menyediakan makanan di rumah. Cuba perhatikan petanda-petanda ini. Khuatir anda sudah TERKENA ! 1. MAKAN DI KEDAI SEDAP, BILA BUNGKUS MAKAN DI RUMAH RASA PELIK Tugas jin pelaris adalah menjaga tempat perniagaan tuannya. Bukan sahaja menjaga daripada gangguan luar, tapi…

Ibu TERGAMAM Lihat Anak Makan B@NGKAI Seorang Wanita !! ALLAHUAKBAR, Rupa2nya Lelaki Itu …

Banyak kejadian dan kes yang kita dengar akhir-akhir ini yang terjadi atas faktor pengaruh dadah. Ini membuktikan orang yang mengambil dadah tidak dapat mengawal kewarasan mereka, seterusnya menyusahkan dan banyak kecelakaan yang timbul. Dadah membinasakan. Awasi anak-anak kita. SUBHANALLAH LELAKI ‘KANIBAL’, MAKAN BANGKAI POLIS menembak mati seorang lelaki ‘kanibal’ yang memakan daging wanita selepas membunuh…

Close